گیلان فارس

کار آفرینی اجتماعی

photo1629135975 (5)

کار آفرینی اجتماعی

بی شک لازمه رشد و بقا هر مجموعه ای فعالیت مستمر و با برنامه در جامعه ای منسجم امن و پویا است. کارآفرینان همواره نسبت به جامعه خود و جامعه ای که در آن به رشد و موفقیت رسیده اند بی تفاوت نبوده اند و در قبال آن احساس دین وتکلیف می کنند از این رو مجموعه های موفق در جهان و کار آفرینان موفق در هر جامعه ای اقدام به حمایت یا ایجاد فعالیت های اجتماعی در بخش های عام المنفع می نمایند که غالبا تحت عنوان کارآفرینی اجتماعی درکنارکارآفرینی این افراد از آن یاد می شود.

مجموعه گیلان فارس نیزدر راستای رسالت اجتماعی خود در بخش های فرهنگی _هنری و ورزشی نیز سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشته است .
فرهنگی : در بخش فرهنگی برگزاری همایشات و جلسات پرسش و پاسخ در موضوع موفقیت در کسب و کار تولید فیلم و کلیپ های مناسبتی، ایجاد کتابخانه در شعب گیلان فارس، ایجاد موکب های مناسبتی مذهبی، حمایت از طرح های فرهنگی، شرکت در نمایشگاه های تخصصی و عام المنفع و ارائه خدمات رایگان و نیم بها در آنها، شرکت در مناسبت های ملی و مذهبی، همکاری با هیأت مذهبی، حمایت از تولیدات محصولات فرهنگی و…. بخشی از اقدامات مجموعه گیلان فارس در چندسال فعالیت خود در این حوزه بوده است.

هنری: حمایت از تولید فیلم مستند کارآفرینی از مجموعه، حمایت از خوانندگان و فیلم سازان جویای نام جهت تولید محصولات خود حضور در همایش های فرهنگی هنری و بخشی از فعالیت های تخصصی گیلان فارس در این بخش است.
ورزشی: راه اندازی تیم فوتسال گیلان فارس و کسب موفقیت در مسابقات استانی (جام سمن ها به همراه سازمان مردم نهاد صالحان)، حمایت از تیم رزمی بوکس فرانسوی (مردانه) در سطع ملی و بین المللی با نام گیلان فارس، حمایت از تیم بانوان کونگ فو فارس، حمایت از تیم های ورزشی محله ای و شهرستانی و تمرین مداوم ورزشی با کارکنان مجموعه در فوتبال، فوتسال و رزمی بخشی از فعالیت های این مجموعه می باشد.

درباره گیلان فارس

مجموعه گیلان فارس با مرکزیت شهر شیراز و حوزه فعالیت ملی و بین المللی در سال ۱۳۸۲تأسیس وآغاز به کار کرد این مجموعه با مدیریت آقای علیزاده در چند بخش با موضوع آرایشگری و پیرایشگری فعالیت می نماید.
آموزشگاه فنی حرفه ای پیرایشگری، مجموعه آرایشگاه های زنجیره ای مردانه با ۲۱شعبه (۲۰شعبه در ایران و ۱شعبه در کوز کانادا)، فروشگاهای اینترنتی، تیم مشاوره تخصصی کارآفرین در حوزه کسب و کارهای آرایشگری، کارآفرینی اجتماعی بخش های مجموعه بزرگ گیلان فارس هستند که هر بخش با بخش های دیگر به صورت زنجیره ارزشی مرتبط بوده وهمپوشانی می کنند آنچنان که از این مجموعه می توان به عنوان اولین اکوسیستم کار آفرینی در حوزه آرایشگری (مردانه) در کشور نام برد. مجموعه گیلان فارس از زمان تأسیس تاکنون توانسته است هزاران نفر را آموزش و صدها نفر را نیز مشغول به کار نماید.